A A A K K K
для людей із порушенням зору
Немовицька громада
Рівненська область, Сарненський район

Надання адміністративних послуг у сфері пенсійного забезпечення громадян

Дата: 10.08.2021 15:48
Кількість переглядів: 372

27.07.2021 року  Немовицькою сільською радою та Головним управлінням Пенсійного фонду України в Рівненській області була підписана УГОДА про співпрацю між Немовицькою сільською радою та Головним управлінням Пенсійного фонду України в Рівненській області з надання адміністративних послуг у сфері пенсійного забезпечення громадян.

 

Враховуючи вище викладене  ДРУГИЙ ЧЕТВЕР (ЩОМІСЯЦЯ) на віддаленому робочому місці у Немовицькій сільській раді  з 10.00 до 14.00 фахівці  відділу обслуговування громадян (сервісний центр) № 11 Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області надаватимуть послуги жителям Немовицької громади.

 

Перелік послуг, які надаватимуть органи Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській:

1. Надання довідкової інформації (номери телефонів, адреси органів Пенсійного фонду, режим роботи, порядок прийому та обслуговування осіб в органах Пенсійного фонду).

2. Надання довідкової інформації (номери телефонів, адреси органів Пенсійного фонду, режим роботи, порядок прийому та обслуговування осіб в органах Пенсійного фонду).

3. Попередній запис на прийом до керівництва Головного управління.

4. Надання консультацій, роз’яснень  щодо застосування законодавства про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, пенсійне забезпечення, права та обов’язки платників ЄСВ застрахованих осіб.

5. Видача довідок:

- про розмір пенсії;

- про перебування на обліку;

- про дохід та страховий стаж (за формою ОК-5; ОК-7; ОК-9

6. Приймаються замовлення на виготовлення пенсійного посвідчення.

7. Видача пенсійного посвідчення.

8. Надання переліку документів, необхідних для призначення (перерахунку) пенсій, допомоги на поховання.

9. Прийом документів для проведення попередньої оцінки права особи для призначення пенсії, її перерахунку.

10. Прийом заяв про надання допомоги у витребуванні документів, необхідних для підтвердження страхового стажу, заробітної плати для призначення (перерахунку) пенсії.

11. Прийом заяв та документів щодо:

- переведення виплати пенсії за новим місцем проживання;

- виплати пенсії за довіреністю;

- зміни способу виплати пенсії;

- поновлення виплати пенсії, перерахунку призначених пенсій;

- встановлення пенсії за особливі заслуги перед Україною;

-  виплати недоотриманої пенсії.

12. Забезпечується доступ до електронних сервісів Пенсійного фонду.

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь