A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Немовицька громада
Рівненська область, Сарненський район

Положення про ЕК

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення виконавчого комітету

Немовицької сільської ради

від 15 травня 2019 року № 60

 

ПОЛОЖЕННЯ
про експертну комісію Немовицької сільської ради

1. Відповідно до Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи» і Порядку утворення та діяльності комісій з проведення експертизи цінності документів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 серпня 2007 року № 1004, Немовицька сільська рада (далі – рада) утворює експертну комісію (далі - ЕК) для організації і проведення експертизи цінності документів, що утворилися в діловодстві ради, та подання результатів експертизи цінності документів на розгляд ЕК архівного відділу районної державної адміністрації, експертно-перевірної комісії (далі - ЕПК) державного архіву у зоні комплектування яких вона перебуває.

2. ЕК є постійно діючим органом юридичної особи.

3. У своїй діяльності ЕК керується Конституцією і законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами Міністерства юстиції України та іншими нормативно-правовими актами, а також Цим положенням.

4. До складу ЕК, який затверджується сільським головою, входять начальники відділів та секторів сільської ради, спеціаліст сектору документального забезпечення організації роботи, а також представники ЕК архівного відділу РДА, у зоні комплектування якого вона перебуває.

Головою ЕК призначається сільський голова, а секретарем – секретар сільської ради.

5. Секретар ЕК за рішенням голови забезпечує скликання засідань комісії, складає протоколи, доводить до відома начальників відділів та секторів сільської ради та окремих осіб рішення комісії, здійснює облік і звітність про проведену роботу, веде документацію ЕК і забезпечує її збереженість.

6. ЕК працює відповідно до річного плану, який затверджує сільський голова, і звітує перед ним про проведену роботу.

 

7. Завданнями ЕК сільської ради є організація та проведення експертизи цінності документів, що утворилися в діловодстві ради; розгляд питань про долучення до архівних документів спростування недостовірних відомостей про сільську раду, що містяться в таких документах.

8. ЕК сільської ради приймає рішення про:

схвалення і подання до ЕК архівного відділу районної державної адміністрації проектів таких документів: описи справ постійного зберігання, внесені до Національного архівного фонду (далі - НАФ), описи справ з кадрових питань (особового складу), номенклатури справ, інструкції з діловодства, положення про служби діловодства, архівні підрозділи та ЕК, анотовані переліки унікальних документів НАФ, акти про вилучення для знищення документів, не внесених до НАФ, акти про вилучення документів з НАФ, акти про невиправні пошкодження документів НАФ;

схвалення і подання до ЕПК державного архіву переліків проектів проблем (тем), науково-технічна документація яких підлягає внесенню до НАФ;

схвалення описів справ тривалого (понад 10 років) зберігання, актів про невиправні пошкодження документів тривалого (понад 10 років) зберігання та з кадрових питань (особового складу);

схвалення номенклатури справ, описів справ тривалого (понад 10 років) зберігання сільської ради, що належать до сфери управління органу вищого рівня та у діяльності яких не утворюються документи НАФ.

9. Для виконання покладених на ЕК завдань їй надається право:

контролювати дотримання відділами та секторами сільської ради, окремими працівниками, відповідальними за організацію документів у діловодстві, установлених вимог щодо розробки номенклатури справ, формування справ, експертизи цінності документів, упорядкування та оформлення документів;

вимагати від відділів та секторів сільської ради розшуку відсутніх документів НАФ, документів тривалого зберігання, у тому числі документів з кадрових питань (особового складу), та письмових пояснень у випадках втрати цих документів;

одержувати від відділів та секторів сільської ради відомості та пропозиції, необхідні для проведення експертизи цінності документів;

визначати строки зберігання документів, що не передбачені типовими та галузевими переліками видів документів із зазначенням строків їх зберігання, та погоджувати їх з ЕПК державного архіву або з ЕК архівного відділу районної державної адміністрації (для юридичних осіб, у діяльності яких не утворюються документи НАФ);

заслуховувати на своїх засіданнях начальників відділів та секторів сільської ради про стан підготовки документів до архівного зберігання і забезпечення збереженості документів, про причини втрати документів;

запрошувати на засідання як консультантів та експертів фахівців відділів та секторів сільської ради, а в разі необхідності працівників архівного відділу районної державної адміністрації;

інформувати керівництво сільської ради з питань, що входять до компетенції ЕК.

10. Засідання ЕК проводиться не рідше ніж один раз на рік і вважається правоможним, якщо на ньому присутні не менш як дві третини складу її членів.

11. Рішення ЕК приймається більшістю голосів членів комісії, присутніх на засіданні, оформляється протоколом, який підписують голова (у разі його відсутності - заступник) і секретар комісії, та набирає чинності з моменту затвердження протоколу засідання ЕК сільським головою.

12. У разі відмови голови сільської ради затвердити протокол засідання ЕК вона може звернутися до Центральної експертно – перевірної комісії Держкомархіву, рішення якої з цього питання є остаточним

 

 

Секретар Немовицької сільської ради                                               М. КОЛЯДКО

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень