A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Немовицька громада
Рівненська область, Сарненський район

Головна сторінка

П О Л О Ж Е Н Н Я

про відділ соціального захисту Немовицької сільської ради

1. Загальні положення

1.1. Відділ соціального захисту (далі – Відділ) є структурним підрозділом  Немовицької сільської ради, утворюється сільською радою, підзвітний і підконтрольний сільській раді, підпорядкований виконавчому комітету сільської ради, сільському голові,  відповідно до розподілу обов’язків, а з питань здійснення делегованих повноважень підконтрольний відповідним органам виконавчої влади.

1.2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод, Європейською хартією місцевого самоврядування, іншими міжнародними договорами та правовими актами, ратифікованими Верховною Радою України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування» та іншими законами України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, Міністерства соціальної політики України, регламентом  сільської ради, рішеннями сільської ради і виконавчого комітету, розпорядженнями сільського голови, даним Положенням, нормативними актами Департаменту соціального захисту населення  Рівненської обласної державної адміністрації.

1.3. Відділ здійснює керівництво у сфері соціального захисту та соціального забезпечення  інвалідів, одиноких непрацездатних громадян, дітей-сиріт, одиноких матерів, багатодітних сімей з дітьми, а також малозабезпечених сімей, інших соціально незахищених громадян, які потребують допомоги і соціальної підтримки з боку держави.

1.4. Начальник Відділу та його спеціалісти є посадовими особами органу місцевого самоврядування. Структура та чисельність Відділу затверджується рішенням сесії сільської ради.

1.5. Місцезнаходження відділу: с.Немовичі, вул.Центральна, буд.4, Сарненський район, Рівненська область, 34540

1.6. Повна назва: Відділ соціального захисту Немовицької сільської ради.

1,7. Скорочена назва: Відділ соціального захисту.

 

2. Основні завдання відділу

Основними завданнями відділу є:

2.1. Забезпечення дотримання встановлених законодавством гарантій щодо соціального захисту населення   сільської ради.

2.2. Забезпечення у межах своїх повноважень дотримання законодавства про соціальний захист населення, що потребують підтримки.

2.3. Розгляд звернень та прийом громадян з питань, що відносяться до компетенції Відділу за встановленим графіком;

2.4. Здійснення інших повноважень, покладених на  Відділ відповідно до чинного законодавства

 

3.Функції відділу

Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

3.1.Організовує роботу, пов’язану з вирішенням питань соціального захисту населення соціально незахищених громадян, інвалідів.

3.2.Приймає заяви та інші документи, на підставі яких призначаються всі види соціальних допомог, компенсації.

3.3.Прийом документів від пільгової категорії населення для ведення персоніфікованого обліку.

3.4. Формує банк даних одержувачів допомог за критеріями сімей та видами соціальної допомоги.

3.5. Надає відомості про термін дії та розмір призначених соціальних допомог.

3.6. Дає роз'яснення громадянам, підприємствам, установам та організаціям усіх форм власності з питань оформлення документів для призначення соціальної допомоги, а також сприяє громадянам в одержанні необхідних для цього документів.

3.7. Проводить роз'яснювальну роботу серед населення з питань соціального забезпечення і соціального захисту, застосування законодавства по наданню всіх видів соціальних допомог.

3.8. В установлені терміни розглядає звернення громадян з питань, що належать до компетенції відділу, і вживає відповідні заходи.

3.9. Забезпечує своєчасне надання необхідних даних для складання звітності.

3.10. Здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.

 

4. Повноваження відділу

4.1. Готує документи для припинення виплати допомоги у випадках, передбачених законодавством.

4.2. Має право одержувати в установленому порядку від підприємств, установ та організацій усіх форм власності, документи та інші матеріали, необхідні для  призначення усіх видів соціальної допомоги.

4.3.  Має право організовувати семінари по вивченню правових актів.

4.4. Подавати на розгляд сільської ради  пропозиції з питань, що належать до компетенції Відділу.

 

5. Керівництво відділу

5.1. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади сільським головою одноосібно відповідно до ЗУ «Про службу в органах місцевого самоврядування в Україні»

5.2. Начальник відділу

- здійснює керівництво діяльністю Відділу;

- несе персональну відповідальність за невиконання або неналежне виконання покладених на нього завдань, реалізацію його повноважень, дотримання трудової дисципліни;

 - діє без доручення від імені Відділу, представляє його інтереси в органах, установах та організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадами;

 - розробляє посадові інструкції працівників Відділу та визначає ступінь їх відповідальності;

- надає пропозиції сільському голові щодо заохочення, притягнення до дисциплінарної відповідальності, призначення на посаду і звільнення з посади працівників Відділу;

 - вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях виконкому питань, що належать до компетенції відділу, розробляє проекти відповідних рішень виконавчого комітету та сільської ради;

 - проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повно­важень відділу;

- здійснює інші повноваження, покладені на нього відповідно до діючого законодавства;

- працівники Відділу діють в межах повноважень, визначених посадовими інструкціями, що затверджуються начальником Відділу;

- несе матеріальну відповідальність за майно відділу, комп'ютерну техніку, охорону праці, виробничу санітарію, електробезпеку та пожежну безпеку.

 

8. Відповідальність

На працівників відділу поширюється дії Законів України "Про державну службу”, „Про службу в органах місцевого самоврядування в Україні”, ”Про запобігання корупції”.

За неякісне або несвоєчасне виконання посадових завдань та обов′язків працівники відділу несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством, а саме за: 

дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку та трудової дисципліни;

належне ведення діловодства, схоронності документів і майна відділу;

бездіяльність або невикористання наданих їм прав;

порушення норм етики поведінки державного службовця та обмежень, пов′язаних з прийняттям на державну службу та її проходженням;

правомірність роз’яснень і консультацій, що наддавались.

Оцінка роботи відділу складається з поточної оцінки, яка здійснюється головою сільської ради в ході виконання своїх обов′язків в строки та у порядку, визначеному законодавством та іншими нормативними актами.

Основними критеріями оцінки роботи відділу є:

а) якість, повнота та своєчасність виконання посадових обов′язків працівників відділу;

б) взаємодія з іншими структурними підрозділами сільської ради, установами, організаціями,  поведінки працівників відділу  та їх ставлення до людей.

За умови позитивної оцінки роботи відділу відповідно визначених критеріїв керівництво Управління праці та соціального захисту населення може застосувати заходи морального, адміністративного та матеріального заохочення відповідно до чинного законодавства.

 

7.Заключні положення

Ліквідація і реорганізація Відділу здійснюється за рішенням сесії Немовицької сільської ради у встановленому законом порядку.

Зміни і доповнення до цього положення вносяться рішенням сесії Немовицької сільської ради.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень