A A A K K K
для людей із порушенням зору
Немовицька громада
Рівненська область, Сарненський район

Щодо видачі Довідок відділом ЦНАП Немовицької сільської ради!!!

Дата: 18.04.2024 16:01
Кількість переглядів: 207

Видача Довідок відділом ЦНАП Немовицької сільської ради здійснюється відповідно до Порядку видачі довідок відділом «Центр надання адміністративних послуг» Немовицької сільської ради.

Видача Довідок здійснюється адміністраторами відділу ЦНАП, старостами старостинських  округів в межах сільських населених пунктів Немовицької сільської територіальної громади протягом одного робочого дня, якщо не потребує додаткового вивчення або уточнення даних.  У разі необхідності встановити інформацію для надання Довідки, термін може бути продовжений до 15 днів з моменту звернення.

 

Форми видачі довідок та перелік документів для отримання довідок:

Довідка (витяг) про зареєстрованих у житловому приміщенні осіб, для отримання довідки особа подає до відділу ЦНАП:

  • паспорт  заявника;
  •  у разі необхідності – інші документи.

Довідка про період проживання на території  адміністративно-територіальної  одиниці,  заявник подає до відділу ЦНАП:

  • письмову заяву встановленої форми (додаток 6);
  • паспорт  заявника;
  • у разі необхідності – інші документи.   

Довідка про відсутність зареєстрованих осіб у житловому приміщенні/будинку, особа подає до відділу ЦНАП:

  • письмову заяву;
  • паспорт  заявника;
  • документ про право власності на житло.

- Довідка  про наявність пічного опалення на твердому паливі у житловому приміщені   - підставою видачі  є технічний паспорт на житло.  Складання окремої заяви не потребує, особа подає до відділу ЦНАП:

  • паспорт  заявника;
  • технічний паспорт на житло.

- Довідка про здійснення поховання на території адміністративно територіальної одиниці  надається за наявності документа, який підтверджує родинні стосунки з померлим (свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб та інші), особа подає до відділу ЦНАП:

  • паспорт громадянина України;
  • свідоцтво про смерть особи, поховання якої здійснювалось заявником.

У разі подання заяви законним представником особи додатково подаються:

  • документ, що посвідчує особу законного представника;
  • документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника, крім випадків, коли законними представниками є батьки (усиновлювачі).

За необхідності адміністратор виготовляє копії пред’явлених документів.

Відповідальність за достовірність даних, зазначених у заяві та документів доданих до неї, несе особа, яка звертається за отриманням довідки. 

При зверненні за отриманням довідки для перевірки надаються оригінали документів.

Фото без опису

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь