Фінансування бізнесу ветеранів та членам родин загиблих на конкурсній основі
Український ветеранський фонд надаватиме фінансування бізнесу ветеранів та членам родин загиблих на конкурсній основі.
Старт прийому заявок – 7 листопада
Останній день прийому заявок – 26 листопада (до 18:00 за київським часом).
Сума фінансування проєктів:
Мінімальна запитувана сума на проєкт – 500 000 грн
Максимальна запитувана сума на проєкт – 1 000 000 грн
Подавати заявки на фінансування проєктів можуть:
- ветерани, члени сімей ветеранів війни загиблих (померлих) та члени сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України, які зареєстровані відповідно до вимог законодавства як фізичні особи-підприємці;
- юридичні особи, зареєстровані не пізніше ніж за два роки до отримання фінансової підтримки, засновниками яких є ветерани, члени сімей загиблих (померлих) ветеранів війни та члени сімей загиблих (померлих) захисників і захисниць України
Етапи проведення конкурсного відбору проєктів
Оголошення про Конкурсний відбір Проєктів |
07.11.2022 |
Початок прийому аплікаційних пакетів |
07.11.2022 |
Кінець прийому аплікаційних пакетів |
26.11.2022 |
Технічний відбір на відповідність встановленим вимогам |
протягом 3 робочих днів з дати отримання |
Усунення недоліків заявником згідно пункту 2.15 та 2.16 |
протягом 2 робочих днів з дати отримання |
Повідомлення заявникам про статус їх проєктної заявки |
протягом 2 днів |
Оцінювання проєктів експертами |
26.11-07.12.2022 |
Переговорні процедури |
протягом 3 днів |
Затвердження переліку проєктів, які визначені переможцями конкурсного відбору |
09.12.2022 |
Опублікування результатів конкурсного відбору проєктів |
09-10.12.2022 |
У разі прийняття рішення про надання фінансової підтримки з отримувачем коштів укладається договір про реалізацію проєкту |
протягом 3 днів |
Реалізація проєктів включно з поданням звітності |
подання звітності щомісячно, реалізація проєкту відповідно до календарного плану проекту |
Детально можна ознайомитись за посиланням: https://veteranfund.com.ua/contests/varto_2-0/